Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Myrne - WaarBenJij.nu Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Myrne - WaarBenJij.nu

Scottsdale

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Myrne

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Scottsdale

Na een klein ontbijtje van het hotel in Sedona vroeg vertrokken richting Scottsdale. Al gauw een stop gemaakt bij het Red Rock State Park waar we een mooie wandeling in het zonnetje hebben gemaakt in een prachtige omgeving. Na ruim 1.5 uur weer terug bij het parkeerterrein en onze weg vervolgt. Eenmaal in de buurt van Scottsdale kennisgemaakt met de drukke wegen van Phoenix - blijft een feest om hier in de steden te rijden (not..).

Het hotel is erg leuk en de kamer heeft wat weg van een appartementje. We hebben een fornuis, aanrecht en 'woonkamer'. Na aankomst meteen naar het zwembad gevlucht, ook hier komen de temperaturen boven de 40 uit. Helaas bracht het warme zwembadwater weinig verkoeling dus na een uurtje weer terug naar de kamer. Niet veel later begon het cocktailuurtje van het hotel (gratis cocktails!!) dus lekker van genoten (en myrne van de alcoholvrije cocktails ((alcoholgrens 21+..)). S' avonds een relatief gezonde magnetronmaaltijd gegeten en een aantal hapjes die een paar oudjes hadden gemaakt en meegenomen voor de gasten bij het cocktailuur.

Vandaag dag 2 bij het hotel. Lekker hele dag zonnen aan het zwembad en bijkomen van al het reizen (heel bruin geworden!) Om 5 uur weer naar het cocktailuurtje. Dit keer kon myrne ook lekker meedrinken. Daarna nog een korte duik genomen en nu weer lekker op de kamer. Morgen voor 2 nachtjes richting Palm Springs en onderweg langs het Joshua tree park.

Groetjes

• 31 Juli 2014 - 20:13

Abel:

Wat een leuke verhalen, geniaal! Ik krijg de reiskriebels weer behoorlijk te pakken door jullie avonturen.. Geniet er nog even van met z´n tweetjes! Xx

Verslag uit: Verenigde Staten, Scottsdale

Myrne

Chris en ik gaan 18 juli t/m 4 augustus een rondreis maken met z'n tweeën in een gehuurde auto door West-Amerika: van San Francisco naar Los Angeles via Las Vegas en vele andere plaatsen/natuur parken. Wij gaan proberen elke dag wat te schrijven over hoe onze dag was en proberen daarbij wat foto's toe te voegen (als dat lukt). Groetjes Chris en Myrne

Actief sinds 14 Juli 2014